Για την έκδοση τιμολογίου βάση ΠΟΛ 1150/ άρθρο 39Α θα πρέπει να ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία.

1. Καταχωρείτε την παραγγελία σας online συμπληρώνοντας τα υποχρεωτικά πεδία και στις σημειώσεις παραγγελίας δίνεται τα στοιχεία της επιχείρησης σας.

2. Κατόπιν, αποστέλλετε τα ΑΦΜ και την ταυτότητα σας μέσω email, στο [email protected]

3. Μετά τον απαραίτητο έλεγχο και την τελική έγκριση από την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, εντός της μέρας θα ενημερωθείτε εκ νέου με mail για την κατάθεση του αποφορολογημένου ποσού.

4. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι κατόπιν παραγγελίας, ο χρόνος αναμονής είναι από 5 έως 15 εργάσιμες ημέρες.

Σημείωση: Δεν θα γίνεται αποδεκτή η παραλαβή από τρίτο άτομο πλην του νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας με επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή σε περίπτωση αδυναμίας της παραλαβής από τον ίδιο, απαραίτητη είναι η προσκόμιση εξουσιοδότησης επικυρωμένης από τα ΚΕΠ ή την ελληνική αστυνομία.
Η εξόφληση προϊόντων με έκδοση τιμολογίου απαραιτήτως γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού της εταιρείας ή στην περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα μας μέσω χρεωστικής-πιστωτικής κάρτας στο όνομα της εταιρείας.
Αφορά την αγορά κινητών, tablet, παιχνιδομηχανών και Η/Υ.